2011. augusztus 13., szombat

Bass Ritkaság: Ibanez ATK bass tett Japánban:
Ritka 15 éves Ibanez ATK four szöveg basszusgitár Made in Japan eladó.
Egy igazi basszus lökés és legalább egy jó alternatíva a Music Man Sting Ray Bass.
Ez a ritka passzív változata, ATK 100, fekete test, fényes, nyak és fogólap - a legmenőbb kombináció, azt hiszem.
A basszus volt, természetesen, mint ahogy az már egy nagyon jó eszköz, mint hogy, és játszott a megfelelő nyomokat.
Tehát nem a "haj a leves-keresők" és az emberek, akik ritkán eszközök lógni a falon gawp at ;-)
Technikailag is rendben van eddig, hogy a társadalmak nyomai játszani, de kell még semmi felül kell vizsgálni.
Az elektronikus rendszer működik - a passzív bass (hangerő, hangszín - kész) nem igazán megy a sok sérült ...
Egy pont én is szeretnék rámutatni:
Nekem néhány évvel ezelőtt, ahogy néha akartam próbálni egy másik sor vonósok, sajnos akkor, amikor megpróbáljuk
A nyak görbülete újra valamit a nyak csavaros (Allen) is elszakadt két sarkában.
Ez zavart engem, de nem, mert már a basszus hangolású egy teljes szinttel lejjebb teljesen amúgy is, mi ATK laza és részt vesz
jól hangzik. Korrigált és hangolt, így lehet rögzíteni nagy.
A nyak csavaros (nem a teljes vázszerkezet rudat!) Igazából ki kell cserélni gyorsan és egyszerűen, esetleg a következő napokban fogok még tisztázni, és a gitár Maker.
Különben is, nem lenne szégyen, ha ez a nagy basszusgitár nem lehet megnézni, mert, mint mondtam, tényleg jó!
Mivel én csak játszani öt húr, mindent, ami kevesebb húrok ;-)

Plusz, van egy koncert táska és egy övvel.

Magán eladó
Ár: 325 Ft