2011. augusztus 9., kedd

Világbajnok 300 Claviset régi elektromos zongora, Rhodes, funkcionálisan!

Világbajnok 300 Claviset régi elektromos zongora, Rhodes, funkcionálisan!:
Tettem a zongora még egyszer, mert én már most megtalálja a megfelelő tápellátás.
Az adapter működik!
A tápegység tettem rá.

Ellenkező esetben: Egy régi világbajnok Claviset 300 analóg elektromos zongora.
Mint látható, a lábfejek a folyamatban. Beletelik de néhány facsavar, nem találtam többé.
A rész is van egy láb küszöb.

Az elv hasonló. Vannak nád megkopasztott a kulcsokat. Ez egy nagyon jellegzetes, egyedi hangzást. általános irányát Rhodes. Van telepítve a pickup.
Akkor működik a része egy 4,5 voltos elemmel.
Az audio kimeneti csatlakozó.

Én eladni, hogy ajánlatot!
Ha bárkinek van információnk, hogy még örülnék is.
Ár: VB