2011. szeptember 24., szombat

MÁRKÁS fiú pólócsomag! - Jelenlegi ára: 500 Ft

Márkás pólócsomagMárkás 92-98 -as kisfiú póló csomag Óvodába vagy bölcsődébe ! NMÁ!
Csomag tartalma 8 db póló:
1. Top Secret Mission póló
Szürke alapon  barna, narancssárga csíkos. Belül a címkéjét kivágtam mert zavarta a kisfiam.
Hibát nem látok rajta. Nyaka rugalmas.
Méretei:
Hossza:   35 cm Nyaktól mértem lefelé
Mellbőség: 34 cm
Kar hossz: 12 cm válltól mértem
Nyak: 14 cm de tágul  18cm-ig
2. CHEROKEE póló 98-as.
Barna alapon türkizzöld és narancssárga csíkos. Nyaka alatt 5 db gomb.
Hibáról nem tudok, szép állapotban van.
Méretei:
Hossza:   39, 5 cm Nyaktól mértem lefelé
Mellbőség: 29 cm
Kar hossz: 16 cm válltól mértem
Nyak: 17 cm
3. NEXT 98-as póló
Barna alapon szürke, fehér csíkos.
Hibát nem látok, szép állapotban van.
Méretei:
Hossza:   37 cm Nyaktól mértem lefelé
Mellbőség: 33 cm
Kar hossz: 11 cm válltól mértem
Nyak: 17 cm
4. GEORGE 92-98 -as póló
Vastag erős anyaga van Színe piros és munkagépek vannak belehímezve. Belsejében egy teljes nagy felületen vasalóanyag van rávasalva, hogy a kicsi bőrét nem zavarja a sok hímzés.
Hibája, hogy a nyaknál lévő fehér póló részt megfogta rózsaszínűre mivel, én pirosat csak pirossal mosok és amúgy is engedi kicsit a színét.
Méretei:
Hossza:   38 cm Nyaktól mértem lefelé
Mellbőség: 33, 5 cm
Kar hossz: 12, 5 cm válltól mértem
Nyak: 16 cm
5. MOTHERCARE 90-es pópó
Piros és narancssárga csíkos, középen zöld-kék csíkokkal.
Anyagát tekintve eltér a többitől, mert olyan teniszpóló szövése van. De ez is 100 Pamut!
Folt nincs rajta, enyhén bolyhos a nyaka.
Méretei:
Hossza:   35, 5 cm Nyaktól mértem lefelé
Mellbőség: 31 cm
Kar hossz: 10 cm válltól mértem
Nyak: 16 cm
6. GEORGE 86-92-es puha gépi kötött kapucnis felső póló újjal.
Gyönyörű állapotban van.
Nagyon szerettük és nagyon vigyáztunk rá! Nincs rajta egyetlen egy szálhúzódás sem. szép hófehér ujjakkal.
Barna -piros-fehér-zöld-szürke csíkos. Nagyon kicsit bolyhos a karok alatt és egy halvány pötty van rajta, szinte észrevehetetlen a fehér kötött részén a hasnál.
Méretét tekintve és inkább 92-98-asnak mondanám, de nézd meg a méreteket is!
Méretei:
Hossza:   40, 5 cm Nyaktól mértem lefelé
Mellbőség: 35 cm
Kar hossz: 13, 5 cm válltól mértem
Nyak: 16 cm
Kapucni hossz: 28 cm
7. Ismeretlen márkájú Autós póló
Sötét kék alapszínű vékony póló türkizzöld autó mintával.
Hibája, hogy a minta töredezett rajta és hogy nem tudom milyen márka. 18-23 hó van beleírva!
Méretei:
Hossza:   35. 5 cm Nyaktól mértem lefelé
Mellbőség: 31 cm
Kar hossz: 10, 5 cm válltól mértem
Nyak: 16 cm
8. TU márkájú 98-104 -es krokodilos póló
Keki zöld alapszínnel, egy szép krokodil van belehímezve bogarakkal és növényekkel.
Hibája , hogy belülről ki lett vágva a vasalóanya ami takarta a hímzést, mert szétszakadt. Ettől eltekintve semmi baja. Méretáru boltban lehet venni és rávasalni, nem nagy költséges!
Méretei:
Hossza:   38 cm Nyaktól mértem lefelé
Mellbőség: 32 cm
Kar hossz: 19, 5 cm Nyaktól mértem!
Nyak: 16 cm
Egyik ruhán sincs szakadás, szekrényben álltak mosni kell !
Bármi kérdésed van, írj nyugodtan!
Személyesen is átvehető a XIII. kerületben a Vatera / TeszVesz által megadott címen, vagy a Dózsa György utcai Metró-megállóban.
Nézd meg a többi termékemet is!
Folyamatosan rakok fel újabb termékeket!


Jelenlegi ára: 500 Ft

Az aukció vége: 2011-09-25 17:00
. MÁRKÁS fiú pólócsomag! - Jelenlegi ára: 500 Ft